Dit ben jij. Toch?
Jij wilt impact maken. Nee, Impact – met een hoofdletter I. Jij bent zo gedreven dat dit cosmetica merk als beste verkocht wordt, ten opzichte van de overige cosmetica merken. Commercieel, jazeker, maar dan wel met de gun-factor. Jij houdt het doel voor ogen en kan dit vertalen in een ijzersterke retail strategie. Heb je ervaring in de cosmetica branche en ervaring in leidinggeven? En ben en je ook nog eens ‘fun, connected, proactive and responsible’? Bingo! We hebben een match.
Functie:
Dit luxueuze merk valt onder een van de grootse parfum huizen. De filosofie van dit merk is altijd hetzelfde gebleven; het maken van goede producten, waarbij de kwaliteit nooit uit het oog mag worden verloren. Hedendaags heeft dit high end cosmetica merk zich uitgebreid en gespecialiseerd in make up, skin care en parfum
Voor dit merk ben je verantwoordelijk voor alle warenhuis locaties, waar dit merk verkocht wordt.
Jouw taken bestaan onder andere uit:
Herken je jezelf in dit profiel?
What is in it for you?
Wat mag je van ONS verwachten!
Na jouw sollicitatie zullen wij jou contacten middels een kort telefoon gesprek. In dit telefoon gesprek zullen wij onze opdrachtgever vrijgeven. Mocht het voor beide partijen goed voelen zullen wij je uitnodigen voor een intake gesprek.
Mocht deze vacature niet aansluiten op jouw CV, dan zullen wij te allen tijde kijken of wij een passende vacature voor jou in ons bezit hebben.
Kun jij hier jouw talent in kwijt? Solliciteer bij ONS!